Veelgestelde vragen





FAQ account en website

Account en algemene info


Inloggen of registreren kan op twee manieren. Ofwel maak je een account aan voor het bestellen, ofwel tijdens het bestellen.

De eerste manier is om op onze website rechtsbovenaan op ‘Login’ te klikken OF via ‘Mijn account’ bij ‘Inloggen’. Ook jezelf registeren kan je hier doen.

Ten slotte kan je ook inloggen of jezelf registreren van zodra je een bestelling gaat afronden. In stap 2 van het bestelproces, vragen we je om jouw persoonlijke gegevens in te vullen. Deze gegevens hebben we nodig om je bestelling correct te kunnen verwerken.
Bovenaan onze website vind je een zoekbalk (witte kader). Hierin kan je de naam van een artikel ingeven, alsook de benaming van een categorie (bv. broeken) of een merknaam (bv. Vero Moda).
In onze horizontale menubalk vind je rechts een blokje terug dat je doorverwijst naar de pagina waar je cadeaubons kan aankopen, net zoals in ons verticaal menu onder 'Producten' onderaan het lijstje.
De meeste producten dat we online aanbieden, hebben we ook in onze winkel in Bierbeek. Uiteraard is dit steeds onder voorbehoud. Onze voorraad staat rechtstreeks in verbinding met de webshop. Afhankelijk van het aantal bestellingen online en aankopen in de winkel, kan de voorraadstatus in de winkel dus verschillen.

Wil je zeker zijn van je aankoop, dan raden we jou aan het gewenste artikel online te bestellen en vervolgens te kiezen voor optie ‘afhalen in de winkel’. Zo is het artikel gereserveerd en kan het artikel komen passen. Wens je toch iets anders, dan kan je het aangekochte artikel gewoon omruilen voor iets anders of voor een tegoedbon. Deze tegoedbon is steeds één jaar geldig vanaf de dag na uitschrijven.

FAQ bestellen

Bestellen
Op een productpagina, nadat je de maat en kleur hebt gekozen, klik je op de knop ‘In winkelmandje'. Door hierop te klikken komt dat specifieke product in je virtuele winkelmandje terecht. Je kan de inhoud van je winkelmandje steeds raadplegen door rechtsbovenaan de website op het icoontje met de winkelwagen te klikken.
Inloggen of registreren kan op twee manieren. Ofwel maak je een account aan voor het bestellen, ofwel tijdens het bestellen.

De eerste manier is om op onze website rechtsbovenaan op ‘Login’ te klikken OF via ‘Mijn account’ bij ‘Inloggen’. Ook jezelf registeren kan je hier doen.

Ten slotte kan je ook inloggen of jezelf registreren van zodra je een bestelling gaat afronden. In stap 2 van het bestelproces, vragen we je om jouw persoonlijke gegevens in te vullen. Deze gegevens hebben we nodig om je bestelling correct te kunnen verwerken.
Ons bestelproces bestaat uit 5 stappen:

  1. winkelmandje vullen
  2. inloggen of registreren
  3. adresgegevens
  4. verzending
  5. betaling
In stap 4 kan je de leveringsmethode kiezen. Momenteel beschikken wij over twee opties. Ofwel kies je ervoor dat Bpost jouw bestelling aflevert bij jouw thuis of op het werk binnen de 2 dagen. Ofwel kom je de bestelling gratis afhalen in onze winkel in Bierbeek.

Indien je kiest voor Bpost, ontvang je van ons een Track en Trace-link. Zo kan je jouw bestelling op de voet volgen. Kies je voor afhaling in de winkel, dan krijg je van ons een bericht wanneer de bestelling klaar ligt.
Ons bestelproces bestaat uit 5 stappen:

  1. winkelmandje vullen
  2. inloggen of registreren
  3. adresgegevens
  4. verzending
  5. betaling
Na betaling ontvang je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling. Deze e-mail bevat een volledig overzicht van uw bestelling.
Er bestaat altijd een mogelijkheid dat onze e-mails worden tegengehouden door de spamfilter van jouw e-mailprogramma. We adviseren jouw dan ook deze even na te controleren en zo nodig aan te passen.

Lukt het niet? Neem gerust contact op met onze klantenservice via de chat rechts onderaan onze website, contacteer ons via e-mail of bel ons op 016/46 24 10.
Ons bestelproces bestaat uit 5 stappen:

  1. winkelmandje vullen
  2. inloggen of registreren
  3. adresgegevens
  4. verzending
  5. betaling
Zolang je in stap 5 de betaling niet hebt bevestigd, kan je nog steeds artikelen toevoegen aan jouw mandje en het bestelproces vanaf stap 3 opnieuw vervolgen.

Heb je net betaald en wens je toch van jouw aankoop af te zien? Neem dan contact met ons op.
Neen, de artikelen in jouw winkelmandje of op jouw verlanglijst zijn niet gereserveerd. Deze artikelen blijven steeds ter beschikking voor iedereen. Het kan dus voorkomen dat een artikel tijdens het winkelen uit jouw winkelwandje verdwijnt omdat iemand anders het net op dat moment gekocht heeft.
Je kan geen bestelling plaatsen via e-mail. Alle bestellingen worden rechtstreeks via onze webshop afgehandeld.

Wens je toch een offerte op maat?

Contacteer ons
Je kan geen bestelling plaatsen via telefoon. Alle bestellingen worden rechtstreeks via onze webshop afgehandeld.

Wens je toch een offerte op maat?

Contacteer ons
Onze website is ook toegankelijk voor elk type tablet. Je kan dus een bestelling plaatsen via je tablet. Om te betalen zonder kaartlezer, kan je opteren voor de Bancontact app. Eens ingesteld kan je met behulp van deze app jouw betaling uitvoeren.

Onze website is compatibel op zowel Android, iOS als Windows tablets.

Je ontvangt na aankoop en betaling van jouw bestelling steeds een factuur. Dit factuur is ook jouw garantiebewijs. We versturen jouw factuur via e-mail, maar het steekt ook in het pakket met je bestelde artikels.

Wens je een factuur op jouw firma?

Contacteer ons

FAQ betalen

Betalen


In de laatste stap, stap 5, van jouw bestelproces kan je kiezen om te betalen via

  • Debetkaarten: Maestro en Bancontact/Mister Cash (ook via de gratis Bancontact app!)
  • Kredietkaarten: Mastercard en Visa
  • Cadeaubons D’Store: enkel als er ‘Web Code’ op vermeld staat (net onder de barcode)

Wij verrekenen geen administratieve kosten indien je kiest voor het betalen met jouw debet- of kredietkaart.

Online betalen met Ecocheques is helaas niet mogelijk. Je kan je Ecocheques enkel gebruiken in onze fietsafdeling in Bierbeek. Deze Ecocheques zijn geldig op alle fietsartikelen en –accessoires.

Voor D’Store is veiligheid en vertrouwelijkheid erg belangrijk. Wij behandelen jouw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk.
Ons bestelproces bestaat uit 5 stappen:

  1. winkelmandje vullen
  2. inloggen of registreren
  3. adresgegevens
  4. verzending
  5. betaling
In de laatste stap, stap 5, van jouw bestelproces kan je kiezen om te betalen via Mastercard of Visa. Van zodra je een keuze hebt gemaakt, gaan we jou doorsturen naar de website van jou bank. De bank vraagt jouw kaartnummer, varvaldatum van uw kaart en ten slotte ook de verificatiecode. Deze code bestaande uit drie cijfers staat achteraan uw Mastercard of Visa. Synoniem voor deze code is CVC code.

Voor D’Store is veiligheid en vertrouwelijkheid erg belangrijk. Wij behandelen jouw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk.
Om te starten moet je de gratis Bancontact app installeren op je smartphone of tablet. Deze app zal je nodig hebben om de betaaltransactie uit te voeren. De enige vereisten zijn wel dat je smartphone of tablet een camera heeft, een iOS of Android besturingssysteem heeft met een actieve internetverbinding (bv. wifi of 3G). Eens ingesteld kan je met behulp van deze app jouw betaling uitvoeren.

Alles geïnstalleerd? Goed zo! Je kan nu verder met de volgende stap.

Bevestig in onze webshop de inhoud van jouw winkelmandje, en kies Bancontact als betaalmethode. Je zal merken dat de website van Bancontact twee opties aanbiedt: je krijgt een QR-code te zien OF je kan manueel jouw kaartnummer en vervaldatum ingeven. Aangezien je wil betalen met de Bancontact app, moet je voor de eerste optie gaan, namelijk de QR-code.

Open de Bancontact-app op jouw smartphone of tablet, kies de optie ‘Betalen’ en scan de QR-code die automatisch op uw scherm verschijnt.

Controleer het bedrag dat op jouw scherm verschijnt, kies met welke bankkaart je wil betalen, druk op bevestigen en voer jouw pincode in.

Je krijgt zowel op jouw scherm als in de app een bevestiging van de betaling. Klaar! Je wordt nu terug doorverbonden met onze webshop. Je zal een bevestiging te zien krijgen van jouw betaling.

Online betalen met Ecocheques is helaas niet mogelijk. Je kan je Ecocheques enkel gebruiken in onze D’Store fietsafdeling in Bierbeek. Deze Ecocheques zijn geldig op alle fietsartikelen en –accessoires.
Online betalen met Sodexo Cadeaupass is helaas niet mogelijk. Je kan je Sodexo Cadeaupass wél gebruiken op alle artikelen in onze winkel in Bierbeek.
De betalingen dienen steeds vooraf en online vervolledigd te worden. Je kan dus helaas niet betalen bij ontvangst.
Neen, dat is niet mogelijk. Je dient het product online te betalen. Na ontvangst van betaling, krijg je van ons een e-mail ter bevestiging alsook een confirmatie wanneer je bestelde producten klaarliggen in onze winkel. Opgelet: je bestelling is pas compleet na bevestiging van betaling.

Je kan vanaf dan in onze winkel terecht van 10 tot 19u op weekdagen en van 10 tot 18u op weekend- en feestdagen. Dinsdag is onze vaste sluitingsdag en is ophalen helaas niet mogelijk.
Ons bestelproces bestaat uit 5 stappen:

  1. winkelmandje vullen
  2. inloggen of registreren
  3. adresgegevens
  4. verzending
  5. betaling
Na stap 5, wanneer de betaling gelukt is, is jouw bestelling definitief geplaatst en dus gereserveerd voor jou. Mocht er een artikel, ondanks de info op onze webshop, niet meer in voorraad zijn, dan contacteren wij jou meteen.

Na betaling ontvang je van ons steeds een bevestigingsmail. Ontvang je deze niet onmiddellijk? Er bestaat altijd een mogelijkheid dat onze e-mails worden tegengehouden door de spamfilter van jouw e-mailprogramma. We adviseren jouw dan ook deze even na te controleren en zo nodig aan te passen.

Je kan de betaalstatus steeds nakijken bij 'Mijn bestellingen'. Staat er ‘betaling aanvaard’? Dan hoef je jezelf geen zorgen te maken.

Lukt het niet? Neem gerust contact op met onze klantendienst.

Contacteer ons
Wij hechten enorm veel belang aan de veiligheid en privacy van jou en jouw gegevens. Omwille van deze reden is onze website en –shop beveiligd met een SSL certificaat. Je kan dit zien in de opbouw van de URL bovenaan. Er staat namelijk https en niet http. Je betaald dus niet alleen veilig, maar je surft ook veilig!

SSL

Een SSL-certificaat is een klein gegevensbestand die een cryptografische key digitaal aan onze bedrijfsgegevens koppelt. Dit certificaat is op onze webserver geïnstalleerd en hierdoor wordt er een hangslot geactiveerd, alsook het https-protocol. Deze combinatie zorgt voor beveiligde verbindingen tussen een webserver en een browser.

Voor D’Store is veiligheid en vertrouwelijkheid erg belangrijk. Wij behandelen jouw gegevens dan ook strikt vertrouwelijk.
Wij vermelden in onze communicatie steeds wanneer de extra korting ook geldig is online. Hiervoor zal je steeds een vouchercode moeten ingeven bij jouw bestelling. We vermelden deze code steeds op uw kassaticket, e-mail, bon of flyer.
Wij vermelden in onze communicatie (bv. e-mail, cadeaubon, waardebon of tegoedbon) steeds wanneer de korting ook geldig is onze webshop. Niet alle bons van D’Store zijn automatisch geldig op onze webshop.

Heb je bv. een bon, dan staat er onder de barcode steeds een vermelding ‘Web Code’ met daarnaast een specifieke code voor onze webshop. Staat deze vermelding er niet? Dan is deze bon niet geldig op onze webshop

FAQ verzending en levering

Verzenden en levering


Voor alle kleinere bestellingen tussen 0 en 10kg en kleiner dan 1,50m in hoogte of 3m in omtrek, rekenen we op bpost voor een perfecte afhandeling van jouw pakket.

Voor grotere bestellingen (bv. ski’s, snowboards, fietsendragers, …) zorgt DPD voor de levering.

Op het moment van verzending krijgt u steeds een e-mail met daarin een Track-en-Trace code waarmee je jouw bestelling kan opvolgen. De levering duur maximaal 3 werkdagen, maar in de meeste gevallen is de bestelling binnen de 2 dagen bij jou thuis of op het werk.
Momenteel verzenden wij geen bestellingen buiten de Benelux.
Momenteel verzenden wij geen bestellingen binnen de Europese Unie, uitgezonderd België, Nederland en Luxemburg.
De bezorgers waar wij mee samenwerken (bpost of DPD) brengen je pakket, na ontvangst van de betaling, binnen de 2 werkdagen aan jouw huis of op het werk.
De bezorgers brengen jouw pakket op het opgegeven afleveradres tijdens jouw bestelling.
Ja, dat kan!

We versturen je na het ontvangst van de betaling steeds een bevestiging van zodra jouw bestelling klaarligt in onze winkel. Je kan vanaf dan in onze winkel terecht van 10 tot 19u op weekdagen en van 10 tot 18u op weekend- en feestdagen. Dinsdag is onze vaste sluitingsdag en is ophalen niet mogelijk.
De bezorger zal dan aan jou deur komen om je het pakket te overhandigen. In de meeste gevallen vragen ze wel even om een handtekening ter confirmatie. Dit hoeft niet jouw handtekening te zijn, maar wel één van de inwonenden op het afleveradres.

Indien het pakket te groot is voor de brievenbus en er is niemand thuis, dan gelden de volgende regels:

bpost
In geval van afwezigheid stopt de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus. Je hebt drie mogelijkheden om het pakje in ontvangst te nemen:

  • Je hebt 15 dagen de tijd om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat.
  • Je kan aan een derde persoon vragen om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat. De persoon die de zending afhaalt, neemt het door de bestemmeling ingevulde en ondertekende afwezigheidsbericht mee.
  • Je kan aan de klantendienst van bpost op het nummer 022/01 23 45 vragen of de postbode een 2e keer op hetzelfde adres kan langskomen met het pakje of dit zelf aanvragen via www.bpost.be/nieuweaanbieding.

DPD
Met de mededeling die de chauffeur voor je heeft achtergelaten kun je op www.nieuwelevering.be een nieuwe leveringsdag kiezen. Je kunt er ook voor kiezen om jouw pakket op te halen bij een DPD ParcelShop in de buurt. Vergeet ook dan niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Neen, dit is niet mogelijk. De bezorgers brengen jouw pakket binnen de 2 werkdagen op het ingevulde afafleveradres dat je hebt ingevuld tijdens het maken van jou bestelling op onze webshop. Een levering gebeurt meestal tussen maandag en vrijdag.
Van zodra de betaling werd voltooid, moet je rekenen op maximaal 3 werkdagen. Onze leveringen gebeuren steeds tussen maandag en vrijdag. Je kan ten alle tijde jouw bestelling volgen via de Track-en-Trace link dat je via e-mail ontving op het moment dat uw online betaling werd afgerond.
Ja, dat kan!

Nadat je de betaling hebt voltooid en onze magazijniers het (de) bestelde artikel(s) heeft (hebben) voorbereid, ontvang je van ons automatisch een e-mail met daarin een link naar de Track-en-Trace link naar jouw bestelling. Deze link is uniek en speciaal gemaakt voor jouw bestelling. Je kan meteen volgen waar jouw pakket zich bevindt.
Neen, dit is niet mogelijk. Elke bestelling krijgt zijn unieke Track-en-Trace code en wordt ook individueel aangeboden bij één van onze bezorgers.
Ons bestelproces bestaat uit 5 stappen:

  1. winkelmandje vullen
  2. inloggen of registreren
  3. adresgegevens
  4. verzending
  5. betaling
Indien de betaling in stap 5 nog niet werd voltooid, kan je nog steeds het afleveradres in stap 3 wijzigen. Dit doe je, door op ‘Adres’ te klikken tijdens het bestelproces.

Werd de betaling reeds uitgevoerd? Dan kunnen we het afleveradres niet meer wijzigen. Van zodra de betaling werd voldaan, zal jouw bestelling automatisch worden aangediend bij één van onze transportfirma’s. Het wijzigen van uw afleveradres is dan niet meer mogelijk. We doen dit om zo de snelheid van leveren te garanderen.
Was je niet thuis toen de postbode of chauffeur bij je aan de deur kwam? Geen probleem! We geven je de mogelijkheden op een rij per transportfirma:

bpost
In geval van afwezigheid stopt de postbode een afwezigheidsbericht in de brievenbus. Je hebt drie mogelijkheden om het pakje in ontvangst te nemen:

  • Je hebt 15 dagen de tijd om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat.
  • Je kan aan een derde persoon vragen om het pakje te gaan afhalen in het postkantoor of PostPunt dat op het afwezigheidsbericht vermeld staat. De persoon die de zending afhaalt, neemt het door de bestemmeling ingevulde en ondertekende afwezigheidsbericht mee.
  • Je kan aan de klantendienst van bpost op het nummer 022/01 23 45 vragen of de postbode een 2e keer op hetzelfde adres kan langskomen met het pakje of dit zelf aanvragen via www.bpost.be/nieuweaanbieding.

DPD
Met de mededeling die de chauffeur voor je heeft achtergelaten kun je op www.nieuwelevering.be een nieuwe leveringsdag kiezen. Je kunt er ook voor kiezen om jouw pakket op te halen bij een DPD ParcelShop in de buurt. Vergeet ook dan niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Alle bestellingen boven de €95 worden gratis geleverd in België, Nederland en Luxemburg. Bestellingen onder de €95 versturen we via bpost aan een tarief van €4,95.

Indien het grotere bestellingen zijn dwz groter dan 1m50 of zwaarder dan 10kg (bv. ski’s of snowboards, fietsendragers, enz.) dan versturen we via DPD aan €6,95.
Wij aanvaarden helaas (nog) geen bestellingen van buiten de Europese Unie.
Oei, dat is vervelend! Het durft wel eens gebeuren dat in drukke periodes één van de artikels door het mazen van het net is geglipt. Uiteraard is dit een fout van ons en nemen we ook de nodige verantwoordelijkheid. We raden je ten stelligste aan om de beveiliging niet zelf te verwijderen. Doe je dit wel, dan loop je kans om het artikel te beschadigen. Een beschadigd artikel kunnen we niet omruilen.

Er zijn twee opties:

  • Ofwel breng je het artikel naar onze winkel in Bierbeek samen met je aankoopbewijs. Toon het aan één van onze verkopers en zij verwijderen voor jou de beveiliging.
  • Ofwel stuur je het artikel retour naar onze winkel en vul je op het bijgevoegde retourformulier jouw IBAN nummer in. Wij verwijderen de beveiliging en we storten jouw verzendkosten (volgens de standaard posttarieven) terug. Let er wel op dat het soms enkele werkdagen kan duren alvorens het pakket eerst bij ons is en daarna terug

FAQ retourneren

Retourneren


Dat is vervelend om horen! Wij zoeken en verpakken het product handmatig. Hierdoor kan het soms gebeuren dat een verkeerd artikel werd opgestuurd. We zullen er dan ook alles aan doen om dit zo snel mogelijk recht te zetten. Geef ons even een seintje via ons contactformulier en wij doen het nodige.

Contacteer ons
Een beschadigd product kan nooit de bedoeling zijn. Laat ons even weten via het contactformulier wat er is er juist mis is met het artikel. Via dit formulier kan je ook een foto meesturen, alsook alle informatie dat bij het artikel hoor (bv. een bestel- en artikelreferentie).
Je kan je artikel volledig kosteloos, binnen de 14 dagen en in originele staat, gratis retourneren in onze winkel in Bierbeek.

Ben je niet in de mogelijkheid om langs te komen? Dan kan je jouw retour opsturen via een postpunt van bpost of een andere pakketbezorger naar keuze. De kosten voor het versturen van jouw pakket betaal je zelf.
Ons retourproces bestaat uit 7 stappen:

  1. retour online aanmelden
  2. invullen van retourformulier
  3. retour naar een transportfirma brengen (bv. bpost)
  4. verzending
  5. we ontvangen het pakket
  6. we controleren de goederen
  7. we handelen af
Toch niet tevreden over je product? Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kun je je product retourneren via onze winkel in Bierbeek of online via de volgende procedure:

  1. Allereerst moet je jouw retour online aanmelden op onze website:
    • Ga naar ‘mijn account’ rechts bovenaan onze website.
    • Klik op ‘mijn bestellingen’
    • Klik op de bestelling en het artikel dat je wilt retourneren.
    • Vul de reden in van je retour (bv. maat past niet, niet de gewenste kleur, …) en vermeld steeds je rekeningnummer.
  2. Vervolgens vul je het bijgeleverde retourformulier in.
    • Leg het artikel in een doos van D’Store of een blanco doos en zorg ervoor dat het artikel in de originele verpakking zit, alsook alle originele etiketten bevat.
    • Vul de bijgeleverde retourbon in, ook hier heb je de mogelijkheid om je rekeningnummer op te geven.
  3. Stuur het pakket, samen met het retourformulier, op via een pakketbezorger naar keuze (bv. www.bpost.be).
  4. Je retour is nu ‘in behandeling’. Van zodra wij deze ontvangen, controleren we het artikel.
  5. Na goedkeuring ontvang je binnen de 14 dagen een terugbetaling op het opgegeven rekeningnummer.
Je kan jouw retourzending steeds opvolgen via de ‘mijn account’ functie rechts bovenaan op onze website. Klik vervolgens op ‘Mijn retours'.
Ben je niet 100% tevreden, dan kun je binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling aangeven dat je één (of meerdere) artikel(en) wilt terugsturen. Je hebt een termijn van 14 dagen om je artikel te retourneren.

Ons retourproces bestaat uit 7 stappen:

  1. retour online aanmelden
  2. invullen van retourformulier
  3. retour naar een transportfirma brengen (bv. bpost)
  4. verzending
  5. we ontvangen het pakket
  6. we controleren de goederen
  7. we handelen af
Toch niet tevreden over je product? Binnen 14 dagen na ontvangst van je product kun je je product retourneren via onze winkel in Bierbeek of online via de volgende procedure:

  1. Allereerst moet je jouw retour online aanmelden op onze website:
  • Ga naar ‘mijn account’ rechts bovenaan onze website.
  • Klik op ‘mijn bestellingen’
  • Klik op de bestelling en het artikel dat je wilt retourneren.
  • Vul de reden in van je retour (bv. maat past niet, niet de gewenste kleur, …) en vermeld steeds je rekeningnummer.
  1. Vervolgens vul je het bijgeleverde retourformulier in.
  • Leg het artikel in een doos van D’Store of een blanco doos en zorg ervoor dat het artikel in de originele verpakking zit, alsook alle originele etiketten bevat.
  • Vul de bijgeleverde retourbon in, ook hier heb je de mogelijkheid om je rekeningnummer op te geven.
  1. Stuur het pakket, samen met het retourformulier, op via een pakketbezorger naar keuze (bv. www.bpost.be).
  2. Je retour is nu ‘in behandeling’. Van zodra wij deze ontvangen, controleren we het artikel.
  3. Na goedkeuring ontvang je binnen de 14 dagen een terugbetaling op het opgegeven rekeningnummer.
Ja, dat kan binnen de 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, het artikel in originele staat en etikettering én op vertoon van jouw factuur.
Ons retourproces bestaat uit 7 stappen:

  1. retour online aanmelden
  2. invullen van retourformulier
  3. retour naar een transportfirma brengen (bv. bpost)
  4. verzending
  5. we ontvangen het pakket
  6. we controleren de goederen
  7. we handelen af
Van zodra wij jouw retour hebben ontvangen, controleren we het ontvangen artikel. Na controle van de staat, ontvang je van ons een bericht via e-mail. Een terugbetaling volgt, na goedkeuring van de retour, binnen de 14 dagen na ontvangst van deze e-mail.
Ja, gepersonaliseerde producten zoals GPS-toestellen, hartslagmeters, bedrukte kledij, tweedehands producten en geretoucheerde producten (bv. mouwen korter gemaakt, broekspijpen ingekort, …) kan je niet retourneren.
De verzendkosten van de retour worden door D’Store vergoed uitsluitend indien je een ander product ontving dan je bestelde product of wanneer het product beschadigd toekwam. Enkel de verzendkosten voor het terugsturen met standaard posttarieven worden vergoed.

Let op: D’Store kan een retour weigeren indien de producten door de klant beschadigd werden.
Ja, je kan je retourformulier downloaden en afprinten door op de knop hieronder te klikken.

Download hier het retourformulier
Een IBAN-rekeningnummer is de internationale versie van je rekeningnummer, de BIC-code is een code die toebehoort aan je bank. D’Store heeft beide nodig om terugbetalingen te kunnen uitvoeren. Je moet deze dus ook invullen op de retournota.

Je kan beide terugvinden op je rekeningafschriften of in je bankgegevens. Eventueel kan je de bank contacteren om deze aan je door te geven.